جدیدترین پیامک های روز ایران

کاملترین و بروزترین وبلاگ در زمینه جدیدترین پیامک های روز ، بزرگترین بانک مرجع برای پیامک های دست اول کشور

جدیدترین پیامک های روز ایران

کاملترین و بروزترین وبلاگ در زمینه جدیدترین پیامک های روز ، بزرگترین بانک مرجع برای پیامک های دست اول کشور

 

WISH I WAS YOUR LOVER
کاش معشوق تو بودم

 

You know I got this feeling that I just can’t hide
می دونی یک احساسی دارم که نمی تونم پنهان کنم

I try to tell you how I feel
سعی می کنم که بهت بگم احساسم چیه

I try to tell you about I’m me
سعی می کنم که بهت بگم ولی من

Words don’t come easily
کلمات به آسانی نمی آیند

When you get close I share them
وقتی تو نزدیک می شی اونا رو تقسیم می کنم

I watch you when you smile
من تماشات می کنم وقتی تو لبخند می زنی
 

I watch you when you cry
من تماشات می کنم وقتی تو گریه می کنی
 

And I still don’t understand
و من هنوز نفهمیدم
 

I can’t find the way to tell you
راهی رو برای گفتن پیدا نکردم

I wish I was your lover
ای کاش معشوق تو بودم
 
I wish that you were mine
ای کاش تو مال من بودی

Baby I got this feeling
عزیزم من این احساس رو دارم
 
That I just can’t hide
که نمی تونم پنهانش کنم
 

Don’t try to run away
سعی نکن فرار کنی

There’s many thing I wanna say
خیلی چیزهاست که باید بهت بگم

No matter how it ends
فرقی نمی کنه چطوری تموم بشه
 
Just hold me when I tell you
فقط به من گوش کن وقتی که بهت می گم


Oh I need is a miracle
چیزی که من می خوام یک معجزه است

Oh baby all I need is you
عزیزم همه ی چیزی که من می خوام تویی

All I need is a love you give
همه ی چیزی که می خوام یک عشقی است که تو به من بدی

Baby you
عزیزم تو

Baby I got this feeling
عزیزم من این احساس دارم

That I just can’t hide
که نمی تونم پنهانش کنم

Just wanna be your lover
فقط می خوام که معشوق تو باشم

Just wanna be the one
فقط می خوام تنها (یکی ) باشم

Let me be the lover
بذار معشوقت باشم

Let me be the one
بذار تنها ( یکی ) باشم

Yeah Yeah
آره آره


۞  لطفآ با نظرات ارزشمند خود ، مرا در توسعه وبلاگ یاری دهید  ۞

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی